Massproduktion

Idag har jag börjat massproducera påskkort. Inspirationen tryter så alla får likadana i år. Tyvärr har jag inte hunnit få alla klara, trots mass-tekniken. Får ta och avsluta projektet imorgon kväll istället... ingen anledning till oro, det är ju fleeera dagar kvar till påsk! ;-) Så här kommer de se ut i alla fall;

Påskkort


Ikväll har vi haft besök av mamma och pappa. De var snälla och åkte och hämtade M och Z vid tåget, och passade på att komma förbi och fika. Det var roligt, vi får ju inte besök så ofta! Annars glädjer jag mig mest åt att det är kortvecka... bara tre dagar kvar att jobba den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Zarah

*hihi* Vad konstigt det ser ut att se att "M och Z" blev hämtade vid tåget - utan att det handlar om mig och min sambo! *skrattar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback