Organiseringsryck

Igår fick jag värsta organiseringsrycket. Det började med att vinterkläderna fick flytta in i klädkammaren. När de var borta såg jag hur stökigt det var på byrån i hallen. Vissa saker som låg där skulle egentligen vara i verktygslådan, som var sjukligt överfull och oorganiserad. Alltså fick den sig en städomgång. I verktygslådan hittade jag en kniv som skulle passa utmärkt i pyssellådan, som fick en rensning av bara farten, liksom skrivbordet... Blir lite trött på mig själv ibland, ingen mer än jag kommer ju att märka nån skillnad! (Fast tänk så mycket lättare jag kommer hitta saker nu...)

Mitt i alltihop gick ju Färjestad och vann SM-guld. Glada miner hemma hos mig mao!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Duktigt duktigt! Jag borde också organisera, men har inte fått nåt ryck ännu. Sen så vart vi väl inte toppglada här i Göteborg när Färjestad vann...men men...;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback