Påsk

Kom på att jag inte nämnt nåt om hur påsken var... Det var en alldeles strålande helg. Fint väder, trevligt umgänge med familj och vänner, god mat och långa promenader. Jag gillar faktiskt påsken bättre än julen. Inte så många måsten och massor med dagsljus!

På pysselfronten har jag tagit upp ett korsstygnsbroderi som legat i dvala ett tag. Men med tanke på vilken takt det arbetet framskrider dröjer det nog länge innan ni får se resultatet! När jag påbörjade det skojade jag om att det nog inte blir klart förrän jag får barn, börjar misstänka att det inte var så illa uppskattat trots allt... ;-)

Kommentarer
Postat av: zella

hej! vilken fin blogg du har, kul och läsa. och den tavlan var ju heeelt underbar. :) jag får själv lust och återuppta mig bloggande snart. hoppas ni har det bra där på östkusten! kraaamar/ zella och martin.

Postat av: Archive06

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback