Personalkväll

Ikväll har vi varit och lekt loss lite med jobbet. Det blev trekamp i dart, bowling och minigolf. Inte världens mest actionfyllda aktiviteter kanske, men ett par riktigt goda skratt blev det i alla fall. Det var väldigt trevligt att träffa kollegorna utanför kontorets väggar! Tyvärr tog jag inte med kameran, men jag kanske lyckas flirta lite med en kollega som fotade massor. I så fall lovar jag att visa en "in action" bild här senare.

På vägen hem stannade jag till och hämtade ett roligt paket från Pysselpunkten. Jag behövde fylla på papperslagret en del, så för tillfället är det bara tiden som saknas för att skapa lite nytt ;-) Jag är numera också en stolt ägare av ett foamstamp alfabet. Det ska bli kul att testa! På nåt lustigt sätt lyckades jag visst trycka på fel knapp när jag beställde, så jag fick inte det jag hade tänkt mig från början. Får väl helt enkelt köpa det nästa gång istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback