Back to work

Semestern är över för den här gången och plikten kallar. Men det känns helt ok. Det kan ju bero på att jag har ett nytt jobb som jag inte hunnit tröttna på än ;-)

I helgen var vi nere i Karlskrona på en liten mini-weekend. Det var väldigt trevligt att bara komma iväg lite bara vi två. Vi gick på stan en sväng, men fy så utplockat det var. Man får nog vänta några veckor med att shoppa tror jag. Så vi ägnade oss åt att turista på riktigt istället. Vi besökte marinmuseet, amiralitetskyrkan och fredsstenen i Brömsebro (på hemvägen).

På kvällen var vi fiffiga nog att inse att ett oväder var i antågande så vi satt oss inne på en restaurang, och fick ett jättebra fönsterbord eftersom alla andra satt på uteserveringen. Men oj så avundsjuka de var på oss när himlen öppnade sig och de fick rusa in!! Vi satt kvar vid vårt fina fönsterbord hela kvällen och njöt av sällskapet ;-)

Karlskrona 1
Amiralitetskyrkan och jag

Karlskrona 2
Fredsstenen och Peter

Kommentarer
Postat av: Linda Muhr

Ser ut som ni hade en trevlig helg!
Kul att vi ses imorgon, synd bara att det är jag denna gång som måste åka hem tidigare. ;-(

Postat av: UlrikaK

Ja, alltid är det nåt! ;-) Men det är ju kul att ses även korta stunder!

2006-08-04 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback