Lite scrapnytt

Imorgon bär det av till Torsås på träff. Det ska bli kul att få träffa ett gäng likasinnade. Förhoppningsvis får jag något gjort också! ;-)

Senaste tiden har jag ägnat mig åt att möblera om i mina album, eftersom jag äntligen har fått tag på klara plastfickor!! I samma veva har jag passat på att fixa till några LO:s som varit fel på nåt sätt. (som fel datum, fel år, saknade detaljer...). Det bär mig egentligen emot att hålla på att ändra på redan avslutade LO:s, men vissa saker störde jag mig på varje gång jag såg dem, så det gav mig lite lugn i sinnet  att fixa till det.

Lite nytt har det blivit i alla fall;

Du och jag

En skamlös liftning av
AnnaG:s fantastiska LOVE-LO. Det här är en av de snabbaste och roligaste LO:s jag gjort hittills!

Möhippa 1    Möhippa 2

Idén till detta fick jag från en annonsutmaning under croppen på Scrappiz för några veckor sedan. Äntligen fick jag något gjort av alla dessa bilder som legat och hånflinat åt min oförmåga att göra något av dem tidigare! Egentligen ville jag inte alls ha den där spetsen där, men ibland händer det olyckor under arbetets gång som måste kamoufleras på ett eller annat sätt ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna G

Så snygg liften blev samma tema o allt!! Visst är det kul när man ibland bara kan tjoff toff och så blir man helnöjd =)
kram Anna G

Postat av: UlrikaK

Tack! Ja tänk om det kunde vara så jämt...!

2006-08-08 @ 17:58:26
Postat av: Zarah

Fantastiskt snygga LOs - med spets och allt! :D

2006-08-09 @ 23:51:35
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: UlrikaK

Tack för det =D

2006-08-11 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback