Semesterveckan i Oskarshamn

Jag har ju lovat att uppdatera lite om min lilla semestertripp till barndomshemmet, så here we go!

Först och främst har det varit väldigt lugnt och skönt. Stora möjligheter till att låta dagarna bli som de blir! Det har blivit en hel del sol och bad. Inte så konstigt kanske med tanke på hur varmt och soligt det varit ett tag! Det var många år sedan jag solade och badade så mycket som jag gjort i år, och då är sommaren inte ens slut än!

Gunnarsö

Det fanns plats för lite festligheter också, inte minst den stora sommarfesten i Flinshult. Mycket trevligt!! (och liite blött får jag väl erkänna ;-))

Flinshult


Som alltid när man är hemma har det bjudits på en massa god mat. Riktigt bortskämd blir man.

Sommarmiddag


Att jag i sista minuten hann med att träffa barndomsvännerna med söner gjorde ju inte saken sämre. Vi ses alldeles för sällan!

Helt ok vecka med andra ord!

Imorgon bär det av till Karlskrona för en liten semesteravslutning innan det är dags att börja jobba igen på måndag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där såg gott ut... Skicka gärna receptet! Kram!

2006-07-28 @ 21:56:02
Postat av: UlrikaK

Det är en grekisk sallad, fast med hemodlad grön paprika istället för oliver (som serverades vid sidan om). Jag tar dock inte på mig äran av mer än ätandet! ;-)

2006-07-28 @ 22:39:40
Postat av: Malin

Vad härliga bilder! Och salladen ser mumsig ut!!

Postat av: Sofie

hej hej!
Vi får byta lite bilder från partyt,,,det visade sig att du och Peter var mina favoritmodeller för kvällen.

Nu förbereder jag mig för en helvecka med jobb på lägret,,,vill du nå mig så leta i bråbo- och Misterhults-skogarna ;-)

2006-07-30 @ 23:04:02
URL: http://foryouconsulting.se
Postat av: UlrikaK

Malin; ja den var inte dum alls!

Sofie; Ser man på... jag byter gärna lite bilder, det är ju kul att se sig själv nån gång ibland! Hoppas du får en givande vecka ute i skogarna =)

2006-07-30 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback