Härlig midsommarhelg!

Jag, som egentligen har lite anti-känslor när det gäller storhelgsfirande, har haft en superhärlig helg! Midsommar firade vi tillsammas med lillebror och hans tjej i vårt föräldrahem. Bara lite enkel grillning, men väldigt trevligt och mycket god mat och dricka. På eftermiddagen hade jag lite tråkigt när männen var upptagna med fotboll. Då passade jag på att binda en midsommarkrans och lånade mammas hårspolar, ganska roligt faktiskt. 

Resultatet;

65514-33

Även resten av helgen har vi spenderat i gott sällskap. Idag har vi varit på stranden en stund, vilket var väldigt skönt. Sambon, som inte tyckte sig behöva solkräm, har en riktigt härlig bonnabränna nu. Jag fnissar bara lite ;-)

Efter en mycket trevlig grillmiddag ute på landet bar det av hemåt. Det är ju faktiskt arbetsdag imorgon, även om det är lätt att glömma bort såna här sköna helger!


Kommentarer
Postat av: zella

har du någon mail så jag kan skicka lite bilder till dig från lördagen, ses snart igen, kram!

Postat av: UlrikaK

Javisst, [email protected]
Spännande!

2006-06-26 @ 18:25:35
Postat av: Karin B

Det lååter som ni hade en härlig midsommar!

2006-06-27 @ 11:35:07
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: UlrikaK

Ja det blev faktiskt långt bättre än väntat för en gångs skull!

2006-06-27 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback