Nyproducerat

Förra helgens scrapträff gav massor av inspiration. Så den har veckan har jag faktiskt producerat en del, vilket är mycket trevligt eftersom det varit segt på den fronten ett tag.

Julklappar

Helt fel ute med julbilder nu egentligen, men jag kände att jag ville bli av dem =)

Bröllop 1  Bröllop 2

Här har jag gått loss med foamstämplarna jag inhandlade på träffen. Tyckte de passade ganska bra till ändamålet (även om jag inte hade dessa bilder i åtanke när jag köpte dem!) Det är inte vi som är brudparet om någon undrar. 

Carra och Frederic

Det här är en total scraplift från en LO i boken "Clean & simple Scrapbooking" av Cathy Zielske. Jag blev kär i den helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Karin B

Jätteläckra layouter! Den understa liften var ju bara så snygg!

Postat av: UlrikaK

Tack för det! Det var en lift som knappt gick att missluckas med ;-)

2006-06-25 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback