Sol och bad!

I helgen tog jag årets premiärdopp i havet! Så tidigt på året har jag nog inte badat sen mellanstadiet. Men det var ju så fantastiskt varmt och skönt! Det är verkligen sommar! Mina armar har haft en lätt skär nyans idag eftersom jag glömde att smörja in dem med solkräm igår, men vad gör det?! Nu ska jag ju sitta inne på jobbet igen...

I lördags var jag på pysselträff. Det var roligt att träffa en massa andra likasinnade. Tyvärr fick jag inte så mycket gjort, men jag tog med mig desto mer inspiration hem. Förhoppningsvis får ni se resultat om några dagar.

Idag har även sambon börjat jobba. Han kommer att vara familjens Ölandsexpert snart. Trevligt, trevligt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

http://pysselida.blogspot.com/
Ett tips på en annan blogg som också är pysslig =)

Jag har pysslat mig lite kvällsmat,,,så nu är det dags för mat !!!

kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback