Sommarvarmt!

Vilken härlig dag det varit. Jag hade egentligen tänkt smita från jobbet riktigt tidigt idag för att hinna jobba lite på brännan. Det dök dock upp lite grejer som jag kände att jag ville avsluta. Trots det hann jag med en timma på beachen. Visserligen ganska sent, så jag är nog inte så mycket brunare nu. Men fantastiskt skönt var det att bara ligga där raklång och småslumra lite i eftermiddagssolen.

På jobbet rullar allt på nu. Ett stort projekt jag kommer att vara inblandad i under hösten börjar få fart, och ett annat som blir mer mitt eget börjar också ta form (även om det fortfarande återstår många formaliteter). Känns lite konstigt bara att sitta och planera och organisera saker som jag kanske inte kommer vara med och genomföra i slutändan. Men det är ju verkligheten i vikariatens och projektanställningarnas värld.

I helgen vankas födelsedagskalas. Varken jag eller sambon fyller dock år, inte just nu i alla fall. Men är man född på sommaren får man räkna med att folk inte har tid/möjlighet att komma för att fira. Därför slår vi ihop våra kalas i år så att folk bara behöver masa sig hit en gång. Jag hoppas att det blir bra =).

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback