Snart helg igen!

Det är skönt att det snart är helg igen. Vi ska bara vara hemma, och det ska bli så skönt. Å ena sidan hoppas jag på sol och värme eftersom jag knappt hunnit vara ute de senaste veckorna. Men å andra sidan gör det inte så mycket om det blir lite sämre eftersom jag är riktigt sugen på att pyssla en massa.

Vi har investerat i gardinstång, bastgardiner och pelargoner (tantvarning?!) och lite annat, så i helgen ska balkongen stylas lite. Kanske ska ta mig an lite scrap-projekt också, det var ett tag sen nu.

En stor fördel med den här årstigen är att man kan plocka in blommor och därmed variera sig alldeles gratis!! Just nu har jag såna här på soffbordet;

Bordsblomma

Jag har ingen aning om vad det är, men blommorna är så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback