Tam ta dam!

Nu är det äntligen dags att avslöja min lilla hemlis.....



Jag har fått ett nytt jobb! Jag har för första gången sagt upp mig från ett jobb idag, och eftersom det är avklarat nu kan jag ju bjuda på lite info. Från och med 7 juni blir det no more telefon för min del. Istället ska jag ägna min tid åt att arrangera utbildningar hos min förra arbetsgivare. Betydligt mer givande, och en hel del mer slantar i plånboken! Visserligen säger jag upp mig från en tillsvidaretjänst till förmån för ett grav-vik, men va tusan ibland måste man ta chansen när man får den!! Jag tror och hoppas att det här blir jättebra.

Now you know! ;-)

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Grattis till jobbet, helt rätt gjort av dig - man måste våga för att vinna. Lycka till!

Postat av: Sofie

YES!!!
Bra jobbat tjejen! Du kommer att göra ett grymt bra jobb!
Kram!!!
Vi ses på lördag!

2006-05-07 @ 00:53:05
URL: http://foryouconsulting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback