Uppdatering

Oj, den här stckars bloggen har jag visst glömt bort! Det kan kanske bero på att jag inte haft nån direkt pyssel-lust på sistone. Idag har jag i alla fall beställt ett gäng nya foton. Förhoppningsvis kan det kicka igång lite energi och skaparlust!

Men det har också hänt en del som gjort att jag haft annat att tänka på. Det har bland annat varit en väldigt intensiv period på jobbet då jag har varit med och arrangerat ett stort event med en massa kinesiska och svenska politiker och affärsmän. Om det är någon som haft med kineser att göra tidigare vet att man kan bli gråhårig för minde. Vi har lite olika sätt att resonera om man säger så! Men jag har lärt mig väldigt mycket, har haft ganska roligt på vägen, och har numera en hel del flextid att ta ut! =)

Det största är nog ändå att jag och Peter har förlovat oss. Tanken är att det ska bli bröllop nästa höst! Det är väldigt svårt att inte sätta igång och planera minsta lilla småsak redan nu, men jag försöker lägga band på mig. Inte minst för att jag antagligen kommer hinna ångra mig tusen gånger innan det faktiskt är dags ;-)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Det där vill man ju hör mer om. Nu får du allt ta och berätta hur frieriet gick till! Tänk på oss stackars singlar, vi måste få höra lite solskenshistorier, så att vi inte helt förlorar hoppet! ;)

2006-11-05 @ 19:00:23
Postat av: Elin

GRATTIS!!! Det var väl på tiden? =) Då har vi väl fortfarande några år till godo... Hehehe! Hälsa Peter!

2006-11-05 @ 21:38:42
Postat av: UlrikaK

Lovisa: Ja du, om saker ska hända får man ta tag i dem själv! =) Jag friade till Peter en helt vanlig söndagskväll hemma i soffan. (Vi hade dock haft en väldigt mysig dag på Öland under dagen då jag hade tänkt göra det men inte hittade rätt läge)

Elin: Ja det var nog dags ;-) Om ni gärna vill hålla vårt snigeltempo har ni ju ett par år på er!

2006-11-06 @ 19:58:40
Postat av: Lovisa

Hmm, tänk vad sega vissa kan vara. Bra att du gjorde det istället!!!

2006-11-06 @ 22:00:17
Postat av: Linda Muhr

Stort Grattis Ulrika...snart måste vi väl ses igen!!!?

Kram Linda

Postat av: Anonym

Tack! =) Ja det vore jättekul om vi kunde fixa en träff snart.

2006-11-13 @ 20:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback