Frånvarande

Jag har insett att jag varit väldigt frånvarande här på bloggen, och även i andra sammanhang faktiskt. Det beror på att jag ägnar (alldeles för) mycket tid åt att fundera över jobbet. Jag har ett fantastiskt roligt och givande jobb, men ibland kan jag sakna någon att bolla idéer och tankar med.Följden blir att jag går runt och grubblar massor för mig själv istället, och det tar både mycket tid och kraft.  Frågan är hur jag ska komma bort från detta. Alternativen som jag ser det är antingen 1) kräva uppmärksamhet och feedback från en kollega som är på väg att krasha in i väggen, eller 2) lita på att jag kan ta hyggliga beslut på egen hand och och köra mitt eget race så gott det går. Det ska jag fundera lite på i helgen. Tack och lov för att jag inte jobbar inom vården!! Ingen dör om jag skulle råka göra fel ;-)

I helgen ska jag i alla fall koppla av med lite pyssel!

Kommentarer
Postat av: Linda Muhr

Hej, hej vännen!

Börjar bli dax för en pysselkväll snart va?
Hoppas allt ordnar sig på jobbet!

*kram*

Postat av: UlrikaK

Ja en pysselkväll vore väldigt trevligt!!

2006-09-17 @ 09:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback