Öland

Jag fick en känsla av att det här skulle bli den sista sköna sommarhelgen, så jag övertalade Peter om att vi skulle ta en tur till Öland. Där har vi kuskat runt idag, vilket underbart ställe det är! Och vilket härligt väder det blev. Jag är så glad att vi masade oss iväg. Nu när man fått en liten bonus-dos av sommaren känns det som om inte ens den ruskigaste hösten kan krama musten ur en!

Jag hade inte en tanke på att ta med badkläder, det är ju faktiskt slutet av september... Men hade jag haft dem med kan jag lova att jag hade badat. Det var inte alls kallt i vattnet!

Nu kom jag inte längre än så här... men det var en skön känsla ändå!

65514-69

Jag hoppas att du också haft en skön helg!

Om du har planer på att ta en liten tur nån dag, kan jag varmt rekomendera sommarens turistställen (t ex Öland!). Så här års behöver man inte trängas med någon =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt det ser ut!! Blir lite avundsjuk... Vi har också haft bra väder, och det känns härligt att hösten kommer med sådan friskhet. Nu ska jag på praktik i Alvesta i fem veckor! Kram på er!

2006-09-24 @ 20:32:24
Postat av: UlrikaK

Lycka till på praktiken! Du tycker inte att det är dags att komma hit och spana in vår fashonabla våning snart?! ;-)

2006-09-24 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback