Helg med sommarkänsla

Vilken helg det varit! Även om det inte varit lika varmt här som i vissa andra delar av landet, har jag verkligen fått försommar-känning. Jag har bland annat spenderat en del tid med näsan i vädret på balkongen. Det har faktiskt resulterat i lite solbränna, så bröstet och armarna matchar nu ansiktet som fick lite färg när vi var i fjällen!

En annan trevlig sak är att vi plockade fram grillen i lördags. Det blev så gott! Inte bara för att det var grillpremiar, utan för att vi lyckades få både köttet och grönsakerna alldeles lagom tillagade. Jag är mycket nöjd över det!

Annars har vi mest haft en skön helg då vi tagit dagen som den kommit. Det har varit skönt att bara gå hemma och styra lite utan att ha några tider att passa. Särskilt med tanke på att vi sällan är hemma på helgerna nu för tiden.

Veckan som just startat ser ut att bli både händelserik och trevlig så jag känner mig peppad =)

65514-129
Inte helt ovanlig syn i helgen ;-)

Kommentarer
Postat av: Henningvera

Keep safe. Look out for one another.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback