Klänningsköpet är avklarat!

Jag är mycket nöjd över att det faktiskt blev ett inköp av en klänning i fredags! Jag hade inte så stora förhoppningar på butiken vi inledde sökandet i, och jag provade också en hel del hopplösa kretationer innan jag hittade nåt jag gillade. Men då föll å andra sidan allt på plats! Tack vare mammas och blivande svärmors uppmärksamma sökande i butiken medan jag var upptagen i provhytten fick vi till en tvådelad kombination som egentligen inte hörde ihop, men som satt som gjuten. Damen i affären var tveksam till om hon fick sälja det så, men efter en liten konsulation med chefen gick de med på det eftersom de själva tyckte att kombinationen var så fin. Mycket trevliga och samarbetsvilliga kvinnor! =)

Pliktskyldigt gick jag även till butiken jag beställt tid för provning i några timmar senare. Men då var energin slut och jag kände att jag inte skulle palla med att prova ytterligare en massa klänningar för att eventuellt hitta något bättre. Därmed var saken klar. Jag köpte min specialkomponerade klänning i den första butiken, till ett mycket överkomligt pris dessutom!

Jag är alltså numera ägare av en brudklänning, och flyttar därmed över fokus till någon av de andra sakerna på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback