Lite stress i bröllopsplanerarens hjärna

Jag börjar bli en aning stressad över bröllopsplanerna, eller snarare bristen på dessa. När man tänker efter är det inte så himla lång tid kvar, och då är det dessutom en sommar mitt i alltihop med allt vad det innebär med semesterstängda företag och människor som är svåra att få tag på.

Hittills har vi bara bokat kyrka och festlokal (inte tittat på den) och förvarnat de närmaste om datumet. Dags att sätta fart med andra ord! På fredag ska jag i alla fall släpa med mig mamma och blivande svärmor på klänningsprovning. Jag hoppas att det går bra så att det kan prickas av på den långa att göra-listan! Förhoppningsvis blir det dessutom roligt också! =)

65514-133

Den här från
KIK gillar jag jättemycket, men jag är rädd att jag ångrar mig om jag väljer en med kortare kjol...

Kommentarer
Postat av: zella

lycka till :)

Postat av: UlrikaK

Tack!!

2007-04-18 @ 22:26:20
URL: http://pysselmaja.blogg.se
Postat av: Ellinor

Underbart söt klänning! Lycka till med alla bröllopsbestyren!

2007-04-19 @ 22:41:47
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback