En väldigt lyckad shoppingrunda

Häromdagen sken solen från en klarblå himmel för första gången på mycket länge. Jag kunde då inte motstå frestelsen att ta en långlunch och ägna mig åt lite shopping på stan. Så här i efterhand känner jag mig mycket nöjd med detta. Dels för att vädret var så fint, men framför allt för att jag fick tag på nästan allt jag sökte. Bland annat fick jag tag i underkläderna jag varit på jakt efter hela sommaren! En annan rolig sak var att Albrekts guld hade rea-final. Så jag impulshandlade sex stycken kandelabrar till bröllopsfesten. Jag tror att det blir maffigt att duka med dem. (Ja, jag ska låta bli att klaga på reor i fortsättningen!)

Jag kom alltså tillbaka till jobbet ganska mycket fattigare, men ändå mycket nöjd!

65514-181

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är utmanad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback