Lugnet före stormen

Efter några veckor med intensivt bröllopsplanerande har det nu lungat ner sig en aning på den fronten. Det känns faktiskt som ett välbehövligt andningshål. Det kan vara väldigt tröttsamt att fatta alla dessa tusentals beslut som måste fattas!

Självklart finns det fortfarande gott om lösa trådar, och det kommer nog bli intensivare snart igen, men det känns som att det mesta är under kontroll. Förra veckan blev i alla fall hindersprövningen klar. Vi fick ett brev där det klart och tydligt stod att vi får gifta oss med varandra, Det var ju för väl det! =)

65514-180

Kommentarer
Postat av: Anna

Skön påminnare! Jag glömmer aldrig hur många gånger jag sprang och köpte sidenband. Jag tänkte hela tiden att nu måste det räcka - men nej - jag fick springa och köpa mer... =)
Andas lugnt i andningshålet! Kram!

Postat av: Pelle

Snygg bild tycker jag!

Postat av: kicki

Härlig tid ni har framför er...tänker tillbaka...
kram från kicki

2007-08-27 @ 15:19:42
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback