Högskolepoäng inkasserade

Under hösten har jag deltagit i en projektledningsutbildning på jobbet (eller snarare en projektutbildning). De som ville fick avsluta utbildningen med en tenta, som skulle resultera i 7,5 högskolepoäng om den blev godkänd. Jag antog utmaningen och satt därmed och svettades med en hemtenta i slutet på förra veckan.

Vissa uppgifter kändes ganska överkomliga eftersom jag kunde återanvända lite kunskap från min MKV-utbildning och lite allmänt sunt förnuft. Andra uppgifter hade jag verkligen ingen koll på alls. Jag lyckades dock att skramla ihop tillräckligt med poäng för att bli godkänd!! Högre ambitioner än så hade jag inte, så jag känner mig nöjd med mig själv =)

Kommentarer
Postat av: Alexanastasia

Thanks for the info!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback