Jag önskar mig snö

Jag har ägnat helgen åt att julpyssla en massa. Jag har shoppat lite julklappar, bytt till julgardiner, plockat fram några av julsakerna, bakat saffranskaka, spelat julmusik och skapat julkort. Trots detta har jag ingen som helst julkänsla!

Det kan ju till viss del bero på att vi nyss satt under palmerna på Mauritius. Men det största problemet är nog detta eviga regnande. Det smattrar ju mot rutorna konstant! Tänk så mycket trevligare det vore om det kom lite snö stället. Landskapet skulle bli ljust och vackert och julkänslorna skulle kanske göra sig påmind.

Så snälla tomten, kan vi inte få lite snö snart?!

65514-209

(Att det var snöoväder just den dagen vi körde upp till Arlanda härom veckan räknas inte tycker jag)

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med fullständigt! Regn hade vi nog av i november, nu vill vi ha snö. Men i Sälen är det snö... Jag o Erik, Jenny o Andreas åker upp dagen innan nyår. Ska bli skönt! =)

2007-12-10 @ 18:19:33
Postat av: Ulrika

Åh, det låter härligt! Ha det toppen där uppe =)

2007-12-10 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback