Helgen som gick

Helgen blev som väntat väldigt trevlig. Trots att jag var helt slut när jag kom hem i går kväll känner jag mig påfylld av energi! Vi har shoppat, ätit god mat, druckit en del vin och umgåtts massor. Och så var vi förstås på Scandinavium och såg Melodifestivalen. Det var verkligen jättekul. Stämningen i arenan var helt galen, och publiken bar fram de två vinnarna! Jag måste säga att rätt låtar gick vidare. Dagen efter pratades det om festivalen överallt. Det kändes som om alla varit där!

Jag gjorde ett försök till EFIT (Ett Foto I Timmen) i lördags. Tyvärr kom kameran och jag inte så bra överens (måste verkligen skaffa mig en ny!) så några foton finns i mammas kamera. Förhoppningsvis kan jag visa resultatet imorgon.

Ikväll ska jag se reprisen av Melodifestivalen på TV och se om det var samma känsla i programmet som det var i arenan =)

Kommentarer
Postat av: Martin

Så skönt att premiären för mitt värdskap blev lyckat! jag hade lika trevligt som ni. Visade åter igen bevis för att killar bara behöver gå in i en affär för att köpa ngt. ;) Vilken tur att man är bra till ngt =) Får väl ge dig ett tips att hänga med i mammas kaffetempo så går man aldrig hungrig ;) Tro mig, jag vet.

Postat av: UlrikaK

Tänk att jag hade på känn att det hade med kaffet att göra! ;-)

2007-02-12 @ 23:14:27
URL: http://pysselmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback