Massage

Idag utnyttjade jag presentkortet jag fick av Peter i julklapp. Jag har kurbadat och fått massage, så nu mår jag som en liten prinsessa. Musklerna känns mjuka och smidiga trots att jag inte tränat på flera veckor!

När jag satt i badet och inte hade så mycket annat för mig än att låta tankarna komma och gå kom jag på lösningar till en del saker jag gått och smågrubblat på. Jag kanske borde ägna mig åt att göra just ingenting lite oftare!?

Nu sitter jag framför datorn med en kopp te och rostmackor med finmarmelad. Lyx! (Tur att jag inte är GI-bantare!) Men snart ska jag göra ett ryck och röja upp lite här hemma så att vi kan njuta av fredagkvällen utan att ha en miljon prylar omkring oss.

Ikväll kollar vi in slalomen. Go girls!


Bild: Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, ikväll är det nästa deltävling! Sitter hemma själv, Anders spelar poker... Jag flyttar till Nyköping runt påsk. Själv. SÅ jag skrev dit min mailadress om du har frågor... =) KRAM!!

2007-02-17 @ 12:05:02
Postat av: UlrikaK

I så fall har jag en massa frågor vännen! Men tyvärr kan jag inte se adressen. Försök gärna igen, eller skicka ett mail till mig (jag har kvar ulliska-adressen)

2007-02-17 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback