Skön start på helgen

Jag har haft en skön start på helgen. Igår gick jag hem lite tidigare från jobbet och fick inspiration till att göra klart ett par LO:s som legat halvfärdiga ett tag. Sen ringde en gammal kompis, det var jätteroligt att prata med henne och uppdatera sig på vad som hänt sen sist! Kvällen var riktigt slapp med taco-middag och massor med TV-tittande.

I morse kostade vi på oss en riktigt mysig sovmorgon. Efter frukost var jag hurtig och åkte jag iväg och tränade. Ett riktigt tufft cirkelträningspass blev det. Om kroppen inte var riktigt vaken innan, så var den det definitivt efteråt!! Det var välbehövligt efter en väldigt stillasittande vecka. Efteråt hade jag ett litet mini-spa här hemma, då jag bland annat  ägnade mig åt fotvård. Visserligen visar jag sällan fötterna så här års, men det känns på nåt sätt ändå bra att veta att om jag av någon anledning skulle behöva visa dem så kan jag göra det utan att skämmas! ;-)

Nu känner jag mig laddad för att ta tag i den mindre vardags-lyxiga sysselsättningen, nämligen storstädning av lägenheten. Det är inte klokt hur avslöjande vårsolen är när det handlar om dammråttor!!


Ha en fortsatt skön helg!


Kommentarer
Postat av: Martin

Ähh! Lås alla dörrar, dra för alla persienner.. När inte dammråttorna är större än ett par skor så gör de ingen illa ;)
Kanske skulle behöva en omgång med mina otroligt vackra innebandyfötter också.. Men dom är nog for ever destroyed :) Ses snart!

Postat av: UlrikaK

Men det ÄR faktiskt trevligare att vistas i sitt hem om det är hyggligt fräscht!
Jag är laddad för kommande helg!!

2007-02-03 @ 23:40:33
URL: http://pysselmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback