Tjejsnack v. 7

Alla hjärtans dag

· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?
Jag ska jobba, sen ska vi storhandla när Peter slutar jobba. Kanske man skulle kosta på sig nåt gott till kvällskaffet dagen till ära?! ;-)

· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
Nej, det brukar jag inte. Ibland köper vi hem nåt extra gott att äta eller dricka.

· Hur ser din drömdate ut?
Oj, det vet jag inte. Men den måste innehålla överraskningar!

· Bästa Alla hjärtans dag minnet?
Jag har inte så många minnen. Men för några år sedan var vi särbos en period. Då inföll alla hjärtans dag en lördag, så jag var och hälsade på Peter och vi lagade en massa god mat och hade trevligt. Minns jag inte helt fel tittade vi på finalen av Robinson också.

· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra kärlek)
Min familj

65514-99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback