Weekend västerut

Idag hade vi ett väldigt lyckat möte på jobbet, som kommer leda till att en hel del pengar rullar in i vår lilla kursverksamhet. Det känns skönt, särskilt eftersom jag igår blev tvungen att ställa in en kurs för första gången. Med superkort varsel och på grund av tråkiga omständigheter dessutom.

Det blev alltså ett skönt slut på den lite kortare arbetsveckan. För imorgon har jag semester! Jag och mamma ska iväg på en weekend i Borås och Göteborg. Vi ska hälsa på lillebror, springa i en massa affärer, se Melodifestivalen live och bara ha det allmänt trevligt. Jag ser verkligen fram emot att komma iväg lite =)

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är varmt välkommna i min lilla lya.. ;)

2007-02-08 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback