Lördagsaktiviteter

Idag har vi äntligen gjort oss av med vår gamla TV! Men det var ett litet projekt att få ner den till bilen, den var hur tung och otymplig som helst!! Nu finns den dock i gott förvar på återvinningscentralen. Passade samtidigt på att göra oss av med den gamla trasiga stolen som stått i förrådet i evigheter, och några kassar med gamla kläder. Nästan lite feng shui känsla!!

Vi har även hunnit vara sociala med svärisarna och besökt IKEA. Känner mig rätt nöjd med att inte ha inhandlat någonting, förutom ett par saker som lillebror bad mig köpa åt honom! =) Vi var även runt i lite andra möbelvaruhus. Oj så mycket fina möbler det finns! Och så mycket de kostar... ;-)

Ikväll blir det slappkväll med hämtmat och film. Skönt.

Kommentarer
Postat av: lillebror

Ja ack! Ni är inte så starka ni ;) min 29' bara flög upp för trappen ;) Tack för att du köpte ut! Tror stenhårt på vårat lampprojekt.. kan vi kanske sälja till alla svindyra möbelvaruhus sen..

Postat av: UlrikaK

Ja, jag har ju heller aldrig påstått att jag är stark!
Kanske det!

2007-01-21 @ 09:36:11
Postat av: Didrikstella

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2009-06-23 @ 09:09:53
URL: http://didrikstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback