Tio favoriter

När jag ändå är inne på temat summering av året som gått, passar jag på att anta utmaningen som Mikaela hade på sin blogg för en tid sedan. Det handlar om att visa sina favoriter från 2006. Efter lite klurande har jag kommit fram till att dessa, av olika anledningar, är de LO:s jag gillar bäst från förra året.

65514-96  Carra och Frederic

65514-36  65514-37

Du och jag  65514-57

Blåsippor  Göteborg

65514-95  65514-89

Jag vet inte om det säger så mycket om min stil, eller hur förra året var (särskilt med tanke på att de flesta foton är tagna förr-förra året!). Men det var roligt att se tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket snyggt! Det jag skulle ha problem med, om jag skulle göra LOs, är nog att jag kanske inte kan använda alla foton... Hur gör man när man väljer och var gör du av resten?

2007-01-24 @ 11:06:29
Postat av: UlrikaK

Ja det finns massor med foton som aldrig hamnar på LO:s. Många förblir oframkallade, jag har dem helt enkelt i datorn. De jag framkallar har jag i ett vanligt album, och väljer därifrån. Jag brukar använda de foton som är snyggast rent estetiskt och de som av någon anledning betyder något, som jag vill ha med i albumet för minnets skull liksom.

2007-01-24 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback