Stort party i Oskarshamn

I helgen har vi varit uppe i Oskarshamn på trevligheter. De hade ett race med Off-shore båtar som körde en slinga genom hamnbassängen och ut mot Blå jungfrun. Vi hann inte se så mycket av båtarna, men shit va fort det gick!!

Efter racet var det efterfest med en massa artister och öltält och så. Vi såg bland annat Elin Sigvardsson och The Ark (som f ö tackade nej till Kronprinsessans firande för att spela i O-hamn!). Jättebra konserter båda två. Under The Arks konsert tror jag att uppemot halva Oskarshamns befolkning var där (typ 7 000 av 17 000). Ganska häftigt faktiskt!
65514-166

Kommentarer
Postat av: Kiki

Hej Ullis!
Vad kul, jag skrev precis på vår blogg att The Ark hellre spelade i Kristianstad än för Kronprinsessan! Sanningen verkar ju vara att de hade två spelningar denna lördag! Här spelade de inte förrän kl 22. Var det i Oskarshamn han tappade rösten, tro? :)
Och Elin, hon är ju en toppentjej!
Ha de bra!

Postat av: UlrikaK

Ja, det var tydligen en dubbelbokning redan innan Kronprinsessan blev aktuell. =) De fick spela redan vid 18 i O-hamn för att hinna! Han var lite krasslig så jag kan tänka mig att rösten fick det tufft...

2007-07-16 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback