Badpremiären avklarad!

Vi inledde dagen med några timmar nere på stranden (Peter följde faktiskt med helt frivilligt!). Det fläktade riktigt skönt men eftersom det var en massa människor som badade kände jag att jag inte kunde vara sämre. Därför blev det ett dopp från bryggan. Det blev inte så långvarigt, men det berodde mer på att det flöt runt en del sjögräs/alger som var i vägen för längre simturer än att det var kallt i vattnet. Dessutom är det inte så jättekul att guppa runt där själv (ner i vattnet följer han däremot inte med frivilligt!).

Det roliga är att förra årets badpremiär också skedde andra helgen i juni. Så tidigt har jag inte badat sen jag gick i mellanstadiet eller nåt. Kanske har det blivit en ny tradition?!

Snart ska vi avrunda dagen med en omgång TP och en smarrig rabarberpaj på balkongen!

65514-159

Kommentarer
Postat av: Martin

Till mors stora förtret är hon SIST att bada i år.. (Vi ser båda pappa som utom tävlan). Frippe har bara badat i en sjö så det räknas inte heller tycker jag. Men jag var åter igen först i i fredags. Om Peter inte skulle ställa upp på rabarberpajen så skulle jag kunna offra mig frivilligt ;)

Postat av: UlrikaK

Det var ju illa att hon inte fått tummen ur och hoppat i plurret än! =D

2007-06-11 @ 18:37:33
Postat av: Elin

Nja, jag har inte heller trillat i än... Men jag skyller på att vi inte hade någon badstege i... =)

2007-06-12 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback