Bröllopspyssel

För tillfället tycker jag att det är väldigt roligt att testa en massa pysselidéer inför bröllopet. Av någon lustig anlednng har Peter delegerat allt sånt till mig! ;-)

Förra veckan bestämde jag hur inbjudningskorten ska se ut med hjälp av lite feedback från den blivande maken. De senaste dagarna har jag testat lite olika varianter av askar som jag tänkt ha med i dukningen. När jag väl kom på hur jag skulle göra var det riktigt roligt att tillverka en. Frågan hur roligt det är när man gjort ett antal?! Men jag kommer ju ha att göra de regniga sommarkvällarna i alla fall! ;-) Prototypen, som är tillverkad av tapet, ser ut så här:
65514-160
I bakgrunden skymtar även en testvariant av inbjudan, men den visar jag mer av när de är utskickade!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin ask!!
Vi har bokat vandrarhem på Öland, så vi ska dit nu i sommar några dagar med ett kort stopp i Kalmar. Jag studerade där, så det blir en nostalgitripp kan man säga.

Postat av: UlrikaK

Öland är hur härligt som helst på sommaren! Till och med de anskrämliga outlet-butikerna är charmiga på nåt sätt ;-)
Var det länge sen du pluggade här?

2007-06-14 @ 22:26:57
Postat av: zella

gud va fint ullis! du får ta hjälp av bröderna, dom kan väl pyssla, vet att er mor alltid sa att dom lekte minsann med lego och INTE med skjutvapen :)

2007-06-15 @ 09:23:13
URL: http://loveablegoesindifferent.blogspot.com
Postat av: UlrikaK

Hahaha! Ja jag kan ju alltid hota med att de måste hjälpa mig att vika askar om de inte är snälla ;-)
Det finns nog inte många fler än mamma som använder ordet "skjutvapen" förresten =D

2007-06-16 @ 14:35:51
Postat av: Anna

Riktigt snygg ask! Vi hade också askar vid vårt bröllop. Min mamma tjatade på mig att hon ville ha fler uppgifter för att känna sig delaktig. När jag levererade papper att klippa ur askar ur, för att sedan vika och binda snöre runt var det inte längre lika kul... Mitt tips är verkligen att börja i tid med detta projekt... När gifter ni er?

2007-06-17 @ 11:02:38
URL: http://hallakulle.bloggagratis.se
Postat av: UlrikaK

Tack för tipset Anna! Askarna tror jag att jag reder ut. Däremot är risken stor att jag kommer på nya projekt som också måste genomföras innan det är dags! ;-)
Vi gifter oss 22 september.

2007-06-17 @ 14:01:58
Postat av: AnnaK

Tjusigt!

2007-07-28 @ 21:42:18
URL: http://annakmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback