Kort till mors dag

De senaste veckorna har mycket av min fritid ägnats åt att färdigställa examensarbetet i webbdesign-kursen. Därför har jag varken haft tid eller ork till att pyssla eller att ladda upp bilder här.

Som tur var hade jag varit förutseende och gjort kort till mors dag i god tid. Eftersom vi var hemma och uppvaktade våra mammor förra helgen kan jag ju visa korten här nu.

65514-154
De är gjorda med stämplar som jag lånat av Linda (Muhren). Upplägget har jag lånat från ett kort som Åsa Bergstrand gjort i senaste numret av Scrapbook m.m..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Ullis! Det var inte igår. Kul att du hittade mig! Nu ska jag titta runt hos dig. Nu har vi en plats att ses på! Kram!

Postat av: Elin

Grattis skulle jag skriva till förra inlägget! =) Och vilka snygga kort du hade gjort till Mors dag! Hoppas att ni får en bra vecka! Kram

2007-06-03 @ 21:46:24
Postat av: UlrikaK

Anna: Ja, nu måste jag ju titta in hos dig fler gånger! =)
Elin: Tack så mycket!

2007-06-03 @ 22:53:18
Postat av: Odinana

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-11-25 @ 14:30:00
URL: http://odinana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback