Nationaldagen i bilder

Vi hade en jätteskön ledig dag igår. I ärlighetens namn kanske vi inte firade så mycket, men trevligt var det i alla fall! Vi tog en tur över till Öland där vi spanade lite i affärer (det öppnar en massa märkliga, men skojiga outlets där på sommaren!) och låg på stranden en stund. Det var nog tur för mig att Peter blev uttråkad av strandbesöket ganska fort, för jag hade ingen solkräm och hade fått en läcker skär nyans på ryggen i går kväll!

På vägen hem stannade vi och handlade, och jag behövde inte tjata särskilt mycket för att få med mig en ask med jordgubbar hem. Dem slukade vi med god aptit på balkongen sen. Är det sommar så är det!!

Dagen avrundades med att vi fick se Sverige krossa Island i fotboll. Helt ok!

65514-158

Kommentarer
Postat av: Martin

Själv så firade jag med pompa och ståt! Ställde mig och lagade mat från 15.00-01.30.. Det är vad jag kallar nationaldagsfirande!

Postat av: UlrikaK

Haha! Alla sätt är bra utom dom dåliga =D

2007-06-09 @ 10:41:23
Postat av: Junitjej

Smarrigt med jordgubbar!!

2007-06-14 @ 20:57:52
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback