Slappa dagar

Det känns som att jag bara gått runt och slappat den här helgen. Men det är ju faktiskt ganska skönt emellanåt. Innan hegen sas att det skulle bli oväder så jag var ganska inställd på att sitta och kura inomhus. Nu blev det inte så mycket med ovädret, men planerna ändrades inte så mycket för det. Lite har dock hunnits med...

I fredags var jag på afterwork med jobbet. Det var väldigt trevligt, även om det var lite väl kyligt på uteserveringen. Men är det sommar så är det... då ska man sitta ute! ;-)

Igår var vi ute en sväng och brände lite pengar. Det känns bra, för det var saker vi planerat att köpa och behövde. (Ok, servietterna på IKEA var väl kanske inte helt nödvändiga, men de var ju så fina =D)

Idag har det till viss del varit hårt arbete som gällt. Vi har både städat och tvättat (och strukit). Dessutom har jag spenderat några timmar på vardagsrummet, där jag skurit upp vår fina tapet, som ska användas till bröllopspyssel, i mer behändiga bitar. Hårt jobb som någon (jag) måste göra! Dessutom har jag hunnit med att köra skiten ur mig på ett step/styrkepass nere på gymet. Så jag känner mig ganska nöjd, men trött...

Hoppas du haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Martin

När du ändå var i farten så kunde du ju ha tagit dig an stubben från äppelträdet.. Det hade faktiskt varit något för dig.. Vi blev lite besvikna när rötterna gav med sig utan direkt strid. Men det finns ju fler stubbar att ta kål på här hemma.. :/

Postat av: UlrkaK

Ja, jag har för mig att listan var ganska lång i år! Jag kommer hem om några veckor och hejar på ;-)

2007-06-19 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback