Att skylla sig själv

Ibland blir jag bara så trött på mig själv. Vi har haft tre lektionsfria veckor på webbdesignkursen, och fick istället en hemuppgift som ska redovisas idag. Gissa när jag började med den..! Just det, igår! Jag satt och knepade och knåpade hela kvällen, mest på halvchans. Till slut var jag så trött i huvudet att jag var tvungen att gå och lägga mig ochfick därför gå upp snortidigt idag för att göra klart. Jag tror att jag fått till det hyggligt nu, men tänk så mycket bättre det blivit och så mycket mer jag lärt mig om jag hade börjat i tid. Att man aldrig lär sig...!

Nu ska jag ta och äta en andra frukost och bege mig iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Martin

Ja det där med tidsplanering verkar ligga oss i blodet. Har en hemtenta nu på nästan två veckor.. Jag vet ju hur det kommer sluta ändå.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback