Tjejsnack v. 12

Våren

·Har du något vårtecken som innebär vår för dig?
Sopade gator!

·Har du fått vårkänslor än?
Absolut, jag är nog inte mer kär än vanligt men visst känns det att våren är här =)

·Gör du något speciellt hemma när det blir vår?
Jag städar lite oftare eftersom damm syns mycket bättre när det är ljust ute. Dessutom brukar jag köpa en bukett tulpaner var och varannan helg.

·Vad är det bästa med våren?
Att det blir ljust. Och varmt.

·Finns det något negativt med våren?
Nja. det skulle väl möjligen vara viss besvikelse över att allt man ser fram emot och vill göra inte alltid blir som man tänkt sig.

image117


Kommentarer
Postat av: Martin

Sopade gator!? Vilken lyx! Spontanfika är en riktig vårgrej. Jag lyckades med en riktig allt i allo lösning med vårinslag idag. Men den sparar jag till min blogg ;) Ni kommer väl hem till påsk eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback