VM i konståkning

Den här veckan är det VM i konståkning. Eftersom jag alltid älskat denna sport är jag lite extra glad nu när jag kan se det på tv! Tyvärr går det på så aviga tider att jag får hålla tillgodo med SVT:s sammandrag på kvällarna. (Om du har mista intresse av konståkning rekomenderar jag dessa sändningar varmt.) Fördelen med att inte se tävlingarna i sin helhet är att jag inte hinner bli mätt på det innan det är dags för avslutningsgala på söndag ;-)

Tänk om jag hade vuxit upp i en stad med konståkningsklubb...vilken isprinsessa jag kunde blivit! (I wish!)

image120
Foto: SashaCohen.com

Kommentarer
Postat av: Martin

Nu har jag svurit i min egen kyrka.. Jag har sett lite på konståkning.. Men till mitt försvar kan jag ju säga att det inte finns någon annan sport på tv och jag vet inte hur jag ska fly undan min hemtenta längre... :(

Postat av: UlrikaK

En sån sak behöver väl inte förklaras?! ;-)

2007-03-22 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback