Långhelg!

Eftersom det är röd dag imorgon hade jag förmånen att bara ha halv arbetsdag idag. Jag hade dessutom en massa flextid att ta ut, och passade därför på att ta en helt ledig dag. Helt underbart med långhelg! Extra trevligt är att även maken varit ledig, så vi har mest gått hemma och myst hela dagen båda två. =)

En uppfriskande promenad har det blivit för min del i alla fall. Jag fick för mig att ta med kameran, och visst kan hösten vara oemotståndlig när den visar sig från sin bästa sida!
65514-200

Kommentarer
Postat av: Anna

Otroligt vackra bilder! Även om det kan kännas tungt med höst (snart vinter), är den otroligt vacker när den visar sig på sin bästa sida.

Postat av: martin

Ja fulare bilder har man då sett.. Visst det blir mörkt, kallt och jäkligt men det kanv ara vackert och mysigt också..

2007-11-05 @ 19:18:16
URL: http://storfrippe.blogg.se
Postat av: Elin

Hej du! Härligt höstväder. Själv har jag haft besök, tredje veckan i rad. Samma gäst... ;-) "Det tar sig, som mordbrännaren sa"... Kram!

2007-11-05 @ 21:26:27
Postat av: Ulrika

Så roligt Elin!

2007-11-05 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback