Melodifestival i Göteborg - favorit i repris

För några år sedan lurade jag med mig mamma till Göteborg för att gå på en av deltävlingarna till Melodifestivalen. Jag var helt enkelt nyfiken på hur det var att uppleva spektaklet från publikplats efter att ha jobbat backstage. Vi hade då en fantastiskt trevlig tjejhelg hon och jag och sedan dess har det blivit en årlig tradition. Vi tar en tripp till Göteborg under vårvintern för att se Melodifestivalen, men även för att springa i en massa affärer (utan att någon står och suckar vi dörren!), äta massa god mat och allmänt lyxa till det lite. Mycket trevligt!

Nästa åt blir det inget undantag. Igår hängde jag på låset när biljetterna skulle släppas. Efter mycket väntan och krångel hade jag bärgat två biljetter, så den 9 februari kommer vi och gör Göteborg osäkert!
65514-194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback