Det börjar närma sig...!

Det är inte ens två veckor kvar till bröllopet, vilket har avspeglat sig i helgens aktiviteter. Idag har jag till exempel spenderat alldeles för många timmar framför datorn och satt ihop ett festprogram. Shit vilken tid det tar!! Det är lite pyssel kvar med det, men sen kan vi bocka av det också på att göra-listan. Nåde den som tackar nej till bröllopet i sista stund och därmed tvingar mig göra om bordsplaceringen och därmed ändra i programmet! ;-)


Som om jag inte satt nog framför datorn på jobbet i veckorna...!
65514-182

En annan sak som äntligen är klar är serveringspersonalen (tur att vi är ute i så god tid med allt!)

Allt rullar på i en ganska snabb takt nu. Ska föröka njuta lite av den återstående tiden och inte grotta ner mig alltför mycket i alla detaljer. Får se hur det går... ;-)


Kommentarer
Postat av: martin

Du ser lite sådär lagom pepp ut på bilden.. =) Men det är ju värt besväret iaf!

Postat av: UlrikaK

Ja det får vi verkligen hoppas! ;-)

2007-09-16 @ 12:50:43
Postat av: Johnnykristin

Very Good! I love it.

2009-06-19 @ 09:33:38
URL: http://johnnykristin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback