Liten lägsrapport

Det har varit en riktigt kall och ruggig höstdag. Männskorna som passerat utanför mitt fönster har haft både halsduk och vantar. Därför är det just nu väldigt svårt att föreställa sig att vi om två dygn kommer att vara klädda i värsta gala-kläderna och vistas en hel del utomhus. Tanken på att stå ute i två timmar i en baraxlad klänning under fotograferingen känns inte direkt lockande! ;-)

Min hjärna har på sistone varit så fylld med saker som måste planeras och fixas (både på jobbet och inför bröllopet) att jag varken haft tid eller ork att skriva nåt här. Men nu känns det som det mesta fallit på plats inför lördagens övningar.

I kväll ska vi bara hämta våra ringar hos guldsmeden. Sedan ska vi unna oss en trevlig utekväll på tu man hand med god middag på restaurang och bio-besök. Det känns välbehövligt. Hur bisarrt det än låter så är det lätt att man glömmer bort att vårda relationen när man är mitt inne i bröllopstornadon!

I morgon bär det av till Oskarshamn för förberedelser på plats och på lördag får vi efter mycket slit uppleva en av de största dagarna i våra liv. Det blir bra det här!

Kommentarer
Postat av: Kiki

Stort grattis i förskott!!!
Njut av er dag, det kommer att gå snabbt!
Kram
Kiki

Postat av: zella

lycka till!

2007-09-21 @ 15:52:02
URL: http://loveablegoesindifferent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback