Bestick i nytt fodral

Vi har en lugn och skön hemma-helg bakom oss. Men trots att man går hemma och gör "ingenting" är det alltid små projekt som pockar på uppmärksamhet. I helgen har jag till exempel spenderat en del tid framför symaskinen. Bland annat har två par byxor fått nya fållar. Men framförallt har jag äntligen fått tummen ur och fixat behändig förvarng till besticken vi fick i bröllopspresent. Idén har jag stulit från mamma, och jag är mycket nöjd. Inte minst eftersom besticken numera inte förvaras i otympliga presentkartonger och därför får plats i en av lådorna i skänken. Väldigt smidigt att ha tallrikar, glas och bestick på samma ställe måste jag säga!

65514-269

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt! Såna fodral skulle jag också behöva ha... Kanske jag får tummen ur nån gång jag med? =)

2008-04-15 @ 18:21:22
Postat av: Helen

Ja,dom var faktiskt ursnygga,synd att jag är allergisk mot symaskin.
Svärmor!

2008-04-20 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback