Helg i Göteborg

I helgen var som sagt mamma och jag i Göteborg för att spana in premiären av årets Melodifestival-spektakel. Mitt förhandstips var väl så där... men vissa saker kan man helt enkelt inte förutspå!

Som vanligt var det fullt ös på läktarna, och det är ju alltid trevligt att få tjoa och klappa takt bäst man vill!

Förutom besöket i Scandinavium har vi hunnit med att springa i en himla massa butiker (utan att någon står vid utgången och suckar!) och därmed shoppa en del. Men framför allt har vi hunnit umgås en massa, både med min bror och själva. Sånt gillar jag!

Jag har alltså en rolig och intensiv helg bakom mig som jag kan minnas tillbaka till när veckans vardagssysslor pockar på uppmärksamhet!

65514-256

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback