Hobbyfrisör

Jag har just avslutat ett pass som hobbyfrisör i badrummet.

Ända sedan Peter fick en hårtrimmer i julklapp för ett antal år sedan är det jag som har skött ansandet av hans hårsvall (förutom strax innan bröllopet i höstas då jag tyckte att han kunde kosta på sig en riktig proffsklippning). Han verkar vara nöjd med resultatet, och framförallt med alla pengar han sparar på detta!

Varje gång en klippning är aktuell frågar jag om han inte kan toppa mitt hår samtidigt, när vi ändå har sakerna framme. Detta brukar dock (lyckligtvis) mötas av totalvägran. Men den här gången funderade han lite och kom på att det är orättvist att jag måste betala för mina klippningar när han får sina gratis. Han föreslog till och med att jag skulle ta pengar från vårt gemensamma konto när jag går till frisören! Undrar just om han kommer ihåg detta när det blir aktuellt nästa gång...?! ;-)


65514-253

Kommentarer
Postat av: Corneliusjohanna

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback