Tid för semlor

Jag är inte särskilt förtjust i semlor. Varken släta bullar, mandelmassa eller grädde är särskilt gott enligt min mening. Men eftersom jag gillar traditioner av olika slag slog jag till och köpte med mig två tidigare idag. Det är ju fettisdag och allt!

Det roligaste var att jag skulle träna efter jobbet, så jag fick glatt traska in på Friskis med min semmel-påse i högsta hugg. En aning udda kändes det måste jag säga. Bakverken placerades i alla fall i klädskåpet, och för undvika att de skulle mosas fullständigt i det trånga skåpet fick jag ta med träningsväskan in på passet. 

De verkar ha klarat äventyret hyggligt bra och står nu i tryggt förvar i kylskåpet, redo att slukas till kvällskaffet =)

65514-250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback