Sommarplaner

Semestern närmar sig med stormsteg. Bara tre arbetsdagar kvar för min del. Inte dumt alls! Tyvärr jobbar Peter några veckor till, men det är det inte så mycket att göra åt.

Än så länge har vi inte så jättemycket inplanerat inför sommaren, men lite står i alla fall på schemat.
  • Några partyhelger i Oskarshamn
  • En Winnerbäck-konsert
  • En tur till Halmstad
  • Bröllop i Stockholm
Dessutom hoppas jag naturligtvis på
  • Långa dagar med sol och bad
  • Någon vända över till Öland
  • Lite pysseltid
  • Spontana infall
  • Trevligt sällskap

Kommentarer
Postat av: Hallakulle bygger bo

Nu är jag avis dig som snart får semester!

Det låter som en bra semeterplanering tycker jag. Lagom mycket planerat med plats för spontanitet =)

Postat av: Hallakulle bygger bo

Nu är jag avis dig som snart får semester!

Det låter som en bra semeterplanering tycker jag. Lagom mycket planerat med plats för spontanitet =)

2008-07-10 @ 20:18:02
URL: http://hallakulle.wordpress.com
Postat av: Hallakulle bygger bo

Oj två gånger.... Här kom en tredje....

2008-07-10 @ 20:20:49
URL: http://hallakulle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback