Frågor

Härom dagen fick jag ett gäng frågor på mailen från en kompis. Av princip ignorerar jag alltid mail av typen "skicka vidare till alla dina vänner...". Men jag tänkte att jag kunde ta mig tid att besvara frågorna och bjuda på dem här.

1. När gick du upp idag?
Klockan ringde 06.40. Jag drog mig några minuter när jag hörde att det spöregnade ute…

2. Diamanter eller pärlor?
Hmm… pärlor tror jag

3. Senaste filmen du såg på bio?
Sex an the City

4. Vad åt du till frukost?
Fil och müsli

5. Vad är ditt andranamn?
Margareta

6. Din favoritmat:
Trots att jag snart är 30 år och har bott hemifrån länge måste jag nog säga mammas mat

7. Den maträtt du inte gillar?
Isterband

8. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Ingen speciell CD… men sätt på Olas "Feelgood" så lovar jag att du får ett fånigt leende från mig

9. Vilken bil kör du?
Vår nya stora bil. Fast just nu cyklar jag mest.

10. Vilken är din Favoritmacka?
Någon form av toast

11. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
Trångsynthet

12. Vilka är dina favoritkläder?
Det beror på tillfälle

13. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
New York

14. Favoritklädmärke?
Märke vet jag inte. Men jag brukar sällan komma ur en Sisters-butik utan en kasse

15. Var vill du dra dig tillbaka?
Ingen aning

16. Favorittid på dagen?
Kvällen

17. Var är du född?
På Västerviks BB

18. Vilken är din favoritsport att se på ?
Konståkning på vintern, friidrott på sommaren

19. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
-

20. Vem tror du skickar tillbaks först?
-

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola

22. Fotboll eller ishockey?
Same same…

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Varken eller, funkar bäst däremellan

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr är det enda jag testat

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Spännande vet jag inte, men en nyhet är att jag ska byta jobb efter semestern

26. Vad ville du bli när du var liten?
Frisör eller dansare

27. Varit i Afrika?
Ja, på Mauritius

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Det har nog hänt på nån julavslutning

29. Varit med om en bilolycka?
Nej

30. Favoritdag i veckan?
Oftast lördag

31. Favoritrestaurant?
Har ingen direkt favorit

32. Favoritblommor?
Snödroppar

33. Favoritsnabbmatsrestaurant?
Konditoriet runt hörnet vid jobbet. Mackor eller sallader blixtfort

34. Äger du en cykel?
Javisst

35. Vem fick du senaste mailet från?
Sveriges kommuner och landsting (SKL). På jobbet alltså.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Vill inte ha något kreditkort

37. Läggdags?
Runt 23 brukar det bli

38. Senaste personen du delade en middag med?
Peter

39. Vad lyssnar du till just nu?
Webbradio. Nån fransk kanal som Peter hittat.

40. Favoritfärger?
Grönt och vitt

41. Hur många tatueringar har du?
Ingen, och kommer aldrig att ha någon heller



Kommentarer
Postat av: Elin

Känner mig träffad... =) Ska bli kul att ses snart igen! Då får du berätta om ditt nya jobb så berättar jag om mitt! Kram!

2008-07-01 @ 23:25:43
Postat av: Ulrika

Jag det ska bli jättekul!

2008-07-02 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback