Peters födelsedag

Idag har vi firat Peters födelsedag. Som den fina hustru jag är var jag uppe tidigt och fixade ihop en tårta, med geléhallon på enligt önskemål. Jag hade dessutom planerat att väcka honom med en liten "Ja må han leva..." trudelutt, men han vaknade av sig själv innan jag kom så långt. Kanske lika bra det?! =)

Tidigare i veckan kollade jag med hans föräldrar om de hade lust att komma ner på ett litet överraskningsbesök dagen till ära. De nappade på idén och dök upp här på förmiddagen, och överraskad blev han! De hjälpte oss först att äta av tårtan, innan det bar av mot Öland för lite häng på stranden. Det har varit en riktigt skön dag, och vi är lite skära i skinnet minsann. Maken verkar nöjd med sin födelsedag, och det är jag nöjd med!


65514-295

En sån här läcker blomma fick han av sin mor och far idag!

Kommentarer
Postat av: © Katta

Hejsan!
Allt bra med dig? Haft en bra helg?

© Katta - http://fakkors.blogg.se

Postat av: N

Gud vilken fin bild!

2008-06-01 @ 23:12:13
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback